Sitedemizden sahte kredi kartı ile alış veriş yapan birni verdik ve adam 3 ay içinde ceza yedi
Yani..bir ornek daha verebilirim " Pratix "
Alıntı
" Sipariş tutarı gözetilmeksizin, Firmamız üzerinde sahte (çalıntı) kredi kartı ile yapılan işlemler için yasal soruşturma sürekli olarak ve mutlaka Hukuk birimimiz ve Fraud önleme birimimiz tarafından yapılmaktadır.
220 YTL lik bir miktar için yapılan savcılık soruşturması, titiz bir inceleme ve takip sonucu sonuç vermiş ve Ö.. K.. isimli bir sahış 6 yıl 4 ay hapis cezasına çarptırılmıştır.
İnternet sahteciliğine hiç bir zaman göz yummayacağımızı bilmenizi isteriz.. Saygılarımızla.. "
O yuzden artık şirketler sanal pos almaktan bile çekiniyor,boyle durumlar şirketlerin boşuna zaman kaybetmesini sağlıyor.İnsanları gerçekten anlamıyorum.

Paran varsa al,yoksa alma..

Sahteciliğe ne gerek var..Herneyse inş bundan sonra bizlerin karşısına boyle insanlar çıkmaz,bizde üzülüp,zaman kaybetmeyiz..
Saygılar..