2gb ramlı core2duo makınenızde lınuxa plesk kuruyormusunuz ? onun dışında sunucu sozleşmesı vs. yapıyormusunuz malum genelle me yaparak konuşuyorum daha onceden çalıştığım bazı fırmalar db lerımı pıyasaya yaydı o yuzden soruyorum.