Ya arkadaşlar siz mahkeme yada savcılığı bakkaldan ekmek almayamı benzetiyosunuz forumlarda okuyorum yuzde 80 i mahkemeye vericem edicem ama vermicem gibi bişey diyor ? Hiç gerçekten bir Bilişim suçunu mahkemeye verdinizmi ? Yada davasında bulundunuz mu ? Nerden baksanız 2 yıllık bir soruşturma sonucunda bitiyor.
Tamam sen haklısın 70ytl bilemedin 150 ytl lik vps için ki zararın yok kaparsın gider hemde iyi bi ders alırsın para almadan işlem yapmama gibi. Dediğiniz gibi Allaha havale et burdada rezil ettin yeter yerinde olsam yasal dayanağa pek girmezdim onun değil senıin başın arıcak avukat, dava parası v.s v.s Neyse tekrar geçmiş olsun.