merhaba
bana geldiler bugün ödemelerini yaptılar sunucularını verdim hayret

erkan karakaya geldi
Vallahi hocam dikkat et derim,normalde ben buraya yazmıyacaktım ama 1-2 kişiyi daha aynı şekilde zorda bıraktılarını gördüm.
Saolasın ama boyle adamlarla uğraşıp zaman kaybetmek istemiyorum.Saoalsın yinede.
Garanti öyle fatura mı gönderir, excel formatında. Dekont dijital imzalı e-posta ile gelir. Fatura da herhangi bir imza, kaşe vb yok, sadece bazı yerlerde garanti adı yazıyor. Mahkeme için yeterli bir delil olmayabilir.
Zaten mahkemeye goturmeyeceğim olayı ama msn logları nı noterden onaylatırsam,çok buyuk bir delil oluyor bu,ama uğraşılmaya değmezler.