Esalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nası verdiniz neyi sebep gösterdiniz, bende vermek istiyorum yeter artık ya, öldüm bu host sorunlarından
ilk mesajda yazdıklarını bir avukata yazılı olarak verip dava açmak istiyorum demen yeterli olur sanırım.