Ben kişisel web sitem için ucuz olduğu için almıştım, hatta arkadaşlarıma da tavsiye ettim, onlar da aldılar. Ama gel gör ki windows hosting de epey sorun çıktı ve 1 aydan fazla süredir sitem açılmıyor. Kişisel site olduğu için çok fazla önemsemedim ama arkadaşlarıma epey rezil oldum.
Benimki tek bir hosting tabii ki, reseller nasıldır bilmiyorum...