dolar kurunu 1.3 alırsak 35$ yapar. 35 dolara 30 dolar gönderiyorsa 5 dolar komisyon yapar ki, bu da paranın 1/7 si yane %14'ü aşağı yukarı. sarhoşum. yanmlışsa üstüme gelmeyin döverim.