Skeleton adlı üyeden alıntı:
Onun garantisi yok. FP ve DW programlarında illa ki gün gelir bir yerde elle müdahale gerekir. O yüzden yol yakınken siz adam gibi HTML öğrenin
Allaha şükür html yi biliyorum zaten frontpage il hazır olarak ne kadar kullanıyosam html bolumunude kullanıyorum bazı yerler hazır olarak değişmiyo.ara sıra bende ie de sorun veriyor div lerde olsun bşak şeyde olsun o zamanda elle mudahale yapmam gerekiyo.