yaa toplıst gıbı olcak ama sole bı yanı olcak sonucta burda yazan yorumları sıte sahıplerının kendı sıtelerını ıyı gostermek ıcın yazdıkları bıgıler olmıyacak edıtorler tarafından yazılmıs yazılar olucak sıtelerın resımlerı olucak ondan sonra ıyı yanları kotu yanları olucak yanı sadece sıtenın ısmı ve tag lar olmıyacak belkı bu yanlarıyla toplıstlerden bıras daha ayrılabılırz dıe dusunuyorum.Bilindiği üzere görsel olan hersey cekicidir!!!