dizayn1st adlı üyeden alıntı:
ben frontpage kullanıyorum ama firefox da test ediyorum.hiç sorun çıkmıyo walla.siteler hem ie de hem firefox da normal gözüküyo.
Onun garantisi yok. FP ve DW programlarında illa ki gün gelir bir yerde elle müdahale gerekir. O yüzden yol yakınken siz adam gibi HTML öğrenin