Ben neyin ne oldugunu biliyorum Akın merak etme.Ben sana hosting işine 1 ay once basladın demedim bizim oldugumuz piyasaya yeni girdin dedim.Daha dune kadar whm den nasıl hesap acılır yedek yuklenir diye sordugunu hatırlıyorum

Birden bire herkesten iyi oldun.
Neyse uzatmaya gerek yok yol uzun kimin ne oldugu o zaman belli olucak nasılsa kolay gelsin..
Hayatımda linux sunucuda whm kullanmadım hep karşıydım ama müşteriler isteyince mecbur kaldım yüklemeye ama emin ol şuanda bir çok whm cilerden daha iyiyim direct admin, plesk olsun hosting controller olsun bunları kullandığım kadar kimse kullanmadı.