Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hp alacak kadar deli veya cahil misiniz ?
niyekine dv6000 şu an bi abim kullanıyo çokta memnun aletten. bide bilgisayarcı adam. ama benim için amd olması kötü.