Cagatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucumu yoracak kadar cpu harcayacak siten yoksa cagatay@agyar.info msnimi ekle yusuf abi vereyim en beleşinden.
Sen kardesimsin Cado MX fln var iste yorar, hem tr lokasyon onceligim bu aralar nedense bakalim ariyorum guzel biseyler, tum bilgi veren arkadaslara tesekkurler hala bakiniyorum ben, birgun ansizin kapinizi calarsam sasirmayin