Forex kimine göre kumar kimine göre iş ama iyi para kazanılacak bişey 1 aydır oynuyorum denemek için. Heleki kaldıraç sistemine bayıldım adamlar işi biliyor...

Forexde kaldıraçın mantığı paranıza + olarak şirketten 100 katı kadar daha borç para alabiliyorsunuz ve bunla işlem yapıyorsunuz tabi zararınız kendi elinideki paraya ulaşınca sistem otomatik bi şekilde kapatıyor yani şirket kendi parasından taviz vermiyor...

örneğin elinizde 10 dolar olsun ve işlem için hepsini oynayıp 10 dolara 1:100 kaldıraşı seçtiniz böyle olunca 1000 doalrla girmiş sayılıyoaunuz eğer karınız her 1 puanda 10 dolar oluyor ama zararınıda aynı oranda olabiliyor 1 zarar olunca sistem kapanıyor paranız batıyor


Belki merak edenler olur diye yazayımdedim ben bulsam marketivada bi çoşcamda bulamadım marketivanın programı dışındakileride kullanamıyom