merhabalar;
Vbulletin lisans'lı 3.6.5 sürümünü kullanıyorum. Server kasamı değiştirmemden dolayı vbulletini yeni kasaya taşırken bazı sql dosyalarım hata verdi Restore etmek zorunda kaldım.
Zoint Seo kurulu + vBadvanced CMPS v2.2.1 Kuruludur ek olarak. belirtmek istedim.
Şimdi ise vbulletin'in yeni yani son sürümünü kurmak istiyorum. Peki bunu nasıl yaparım, yardımcı olursanız sevinirim... ve ayrıca son sürümü şuan güvenlik nedeniyle açıkları varmıdır. Tavsiye edermisiniz. Tavsiye ederseniz bile nasıl sürüm yükseltileceğini açıklarsanız sevinirim...
Çok teşekkürler ederim.