akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klavyehosting hakkında iyi denildiği kadar çok da şikayet duydum.+ Klavyehosting den kaçıpta bana gelen müşterilerimi de biliyorum...

İyi araştırmak gerekir diye düşünüyorum...

İyi çalışmalar...
bence hiç bir olay hakkında ön yargılı yaklasmayın daha dogrusu işin içini aslını bilmeden sırf 3 kuruş daha fazla kazanmak için baskalarını karalamayın. bu lafım genel olarak söylenmiştir size direk söylenmiş bir söz degildir üstünüze alınmamanızı belirtiyim ama herkesede söyledigim bir sözdür bir nevi küpe olması acısından

win serverlar bitti bu yüzden win satısları durduruyoruz neden win serverlarda sorun oldugunu daha sonra detaylı olarak anlatacagım ama sunuda ögrendim tr de calısılacak adam gibi yer cok az mış

Saygılarımla