Hayırlı Satışlar.
umarım bu saçma uslübu uzatmazsın.Demişsin Ama Saçma uslb falan yok eksiklerini söylüyorum Alıcı Gözüyle Baktım Sadece. Ne Scripti Görebildim Ne Siteyi Ve Bunları Sormak Söylemekte En Doğal Hakkım. Rahatsız Oldu İsen Bir Daha Konu Açmadan Önce Demo Verirsin Screen Koyarsın Özellikleri Yazarsın Hit Kaynağı Ve Belgelersin herşeyi Bende Sormam Arkadaşım. Bilmem Anlatabildim mi.
Hayırlı Satışlar.
Site şuan aktif. Ziyaret edebilirsin.