****** bayanlar hakkında güzel kesifler edinmişsin. Erkekler çocuk gibidir. İlgi sevgi ister. Fakat erkegin her dedigine evet demiyceksin. Dersen erkek herkez gibi normal bayan olur. Pasiflik konusuna gelince, kendine güvenen bayanı nedense erkek pek sevmiyor. Bunun sebebleri kendinden üstün olmasını istemiyor. Dogruda olabilir, bayan biraz alttan almalı olayları. Laubali olaya gelince her şey yerindedir. Kendimden yola gitmek isterim vır vır konuşurum yazilarla, fakat biri asılırsa lafinida alır:=))) Bayanlar istedikleri erkeklere kendini asıltabiliyor. Ayrıca, bir erkek ilgisini cekerse ona ılımlı davranır Bayanlar sevdikleri erkege acır., sevmediklerini ezer. Bir çok şeyler vardırda...
sevdiginde ne huy ararsın, veya tipmi ararsın bunlar dense iyi olur gibi