Uyum denen bir parite vardır.

Erkek genelde kadınının pasif ve depresif takılmasını ister ortama karşı.Çok cıvıl cıvıl ve laubali olmasını istemez.Kadın çok kıskançdır ve bunu çok belli eder.Biraz özgür olmak ister ama içinde bunu bastırır.Eğer erkek kural koymaya karkarsa bunu inada dönüştürebilir.Erkek hernekadar kadınının bu sakin halini istesede yanlız kalınan ortamlarda yada birebir diyaloglarda ilgi ister.Erkek ilgiyi çok sever.