ehehe bencede haklisin Yaw tmm arkadaşin dediği gibi Domainde sorun yaratmiyorlarda ne bilim ns değişmiyorda. Benim 4tane domain kayitli şimdi her birine ns alirsam 40 milyon para.

Transfer için başvurdum gelsin başka yere taşinacam