Tamam ben kullaniyordum bayadir yaklaşik 4 sendir kullaniyorum tamam ilk zamanlarda bu ip ile yönlendirme istediğin NS'ye yönlendirme vardi. Ama sonrada sadece ns yapmişlar. Her işide paraya dökmeleri saçma ama kazaniyorsan biraz ödün vereceksin.