Ya her konu, şirket tavsiye başlığına dönüşmesin lütfen. Bu işin sonu yok, her başlığın sonu aynı oluyor, bunaldım. İsimtescil kötü kardeşim, hiç tavsiye edilecek biryer değil. Hiç mi okumadınız bu forumda açılmış olan başlıkları? Turkticaret'teki şikayet, spam mail göndermesi ve fiyatın pahalı olması. Onun haricinde Türkticaret'te, İsimtescil'deki gibi hesabınızdaki domainin kaybolması durumu oldu mu hiç? Veya sizden habersiz bir domainin DNS'lerin değişmesi? Ya da NS IP'lerinizin değişmesi? Bunların hepsi İsimtescil'de oldu. Ben bu sebeple İsimtescil'i kullanmayı bıraktım, 6-7 tane kişisel domainim var orada, kullanımda olmayan isimler onlar da. 4 senedir olduğu gibi, Turkticaret'ten almaya devam ediyorum. Evet pahalı, evet en ufak birşey için bile para istiyorlar ama domain konusunda sorunsuz çalışıyorlar.