cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki tüm firmalarda bu böylemidir ? Yani illa ücret ödemek zorundamayim kendi NS'lerime ?
türk ticaret gibi berbat firmalarda ücret ödemek zorundasın. genelde türk firmalar ile çalışmam . şu an için spry.com u kullanıyorum tavsiye ederim .