Arkadaşım bende var öyle birşey ama şöyle birşey, iframe ile açtırıyorum bir sayfayı, ilk girişinde birinci.php ye yönlendiriyor ve pop-up açılıyor, ikinci girişinde ise ikinci.php ye yönlendiriyor ve boşsayfa, tabi iframeyi 0 a 0 yapınca site içinde bir sorun olmuyor... İstersen eğer ewe gittiğimde sana yolayabilirim...