Başkasının editlediği scriptin altına kendi siteni yazıp yayınlıyorsun ? Sonra emeğe saygı dersin ?

Neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum, kodları cevizden ben aldım, üzerine tema vista teması tasarlamıştı emexci.

Alıntı
Üzülerek belirtmek istiyorum'ki, indirmeye açtığımız dosyalar birçok kişi tarafından indirilip, isim ve altyazı değişıklıği yapılarak nette dağıtıldı. Bunlardan haberim var. Ve bu yüzden, Bu ürünlere daha fazla destek vermeme ve geliştirmeme kararı aldım. Bu yüzden an itibari ile dosyalara ve bazı projelere ulaşım kapanmıştır.