Konu
Adsense de kalite dönemi başlıyor sanırım..
14-06-2007, 00:55:52
#7
webkit
q8w7e98qw7e9879 kere okudum.. bizi bozar abi bu..
bizimkisi 10k iplemez bile..
günlük kazancı kaç lira onlanlaramış bu.. iş..
ekliyorum.. Hangi site bu googleden mail gelen...
google'nin gel bana dedi site
..