Arkadaşlar boşuna lekelemeye çalışmayın tasarım sizi hiç ilgilendirmez. sonuçta çoğunuz gibi reseller alıp cep numaramı yazıp ben hostingciyim demiyorum. paşa paşa vergimi ödüyorum yatırımımı yapmışım datacenterımı kurmuşum kendi serverlarım ve müşterilerimizde şahittirki hepinizden daha kaliteli hizmet sunuyorum. hanginizde 7/24 canlı telefon destek var kanginiz 5 dakika içinde sorunu çözüp maile cevap veriyorsunuz kaçınızda msn ve skype desteği var bence bunları tartışın. herkese iyi akşamlar