Konu
KlavyeHosting Önerirmsiniz
13-06-2007, 18:36:00
#4
NOSET
Linuxmu yoksa Windowsmu alıcaksınız?
Linux sunucuları iyidir ama windows konusunda bir bilgim yok.
İşini hakkıyla yapan insanlardır. Emeğe saygılı insanlar olduklarını umuyorum.