Bir şey değil. yanlız yukarıda yazdığım gibi;

Sizden Ricam Bu Tür Geliştirmelerimi vbulletin.org da destek olmanızdır. Eğer; http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=149595 Tıklayarak desteklerinizi devam ettirirseniz bende ona göre geliştirmelerime devam edeceğim. Lisanslı kullanıcılar install tuşuna + Nominate for MOTM tıklarsa sevinirim