Öncelikle flodd yapmayın.Bunun dışında sitenizdeki extreme kodunun amacını anlamadım.Neyse Tasarım hiç profesyonel gelmedi 3-5 kuruş verip profesyonel bir tasarım yaptırırsanız çok daha verimli olur,logo sanki paintle yapılmış gibi vs.Ayrıca o ortada dolaşan kar ın ne oldugunuda anlamadım.