değişem arkadaşlar ordaki yazıdan dolayı o avatarı kullanıyorum

arkadaşlar bi hastalık dolayısıyla malatyadayım hangi scripti isterseniz ankaraya dnünce hemen vereyim

ee bide siteye yorum yapın