sitelerim 4 ayrı serverda barınıyor, serverdan kaynaklanmıyor.
adamlar sizce ftp şifreleri ile tek tek dosyalara iframe ile uğraşırlarmı.ayrıca pc lerde virüs olsa kaspersky gibi bi anti virüs nasıl ötmeden durur.
bu anlık bir iş.
servera sızıyorlar tüm sitelerin indexlerine ve klasörlerdeki indexlere virüslü iframe i atıyorlar.genelde rus hackerlar yapıyor bunları ama soylarını tam olarak bilmiyorum

...
alternatif arkadaşın sorusuna gelince, ben scriptleri yenileyerek çözmüştüm çok uğraştırıcı ama başka yol yoktu eğer daha inceden bir ayar ile yolu varsa sitedeki uzman arkadaşlar burada yardımcı olacaklardır.