Aynı şey benimde başıma geldi..
pcne format at, tüm ftp şifrelerini değiştir, tüm iframe kodlarını kaldır.
serverdan kaynaklanmıyor, bilgisayarındaki tüm ftp şifrelerini alıp iframe kodlarını ekliyorlar.
hocam o kadar aradim tarafim benzer bir vakkaya rastlamadim.. bu dediklerini yaptim zaten, sadece neden olabilecegini anlamaya calisiyorum..
bi kac antivir. denedim ancak hic biri virus uyarisi vermedi, arkadasin dedigi olay daha mantikli geldi server acigi ancak server acigi ise bu kisiler ftp loglarinda nasil iz birakiyorlar...
neyse umarum cözüm bulur bu konu... sür ictim dilim yandi, amanin amman amman.. deme ye basladim bile