Son zamanlarda çok yaygın, ajax ile yapılan ve sayfanın üstünde olan açılır bir kutu vb., hepimiz görüyoruz. Madem HTML/CSS de böyle etiketler mevcut...
En basitinden +, - li açılır kutular var... Eğer bunlar sandbox sebebi ise vay tasarımcıların haline..