Ya hostingi falan berbattı, peşin 1 yıllık para vermiş 2 ay sonra rezil kepaze olmuştum üyelerime bi türlü bitmedi sorunlar domain panelini istemiştim de bayilik gibiymiymiş neymiş 1 panelde birden fazla domain kontrol ediyormuş yani. Belki oda yalandır bilmiyorum kısacası dolandırılmıştım.
Ulaşabilirim sanırım ama, yardımcı olacağını sanmıyorum. Domain 30 unda biticek, 30 unda benim sitem kapanıcak mı şimdi ? kapanırsa ne zaman açılır tahminen ? eğer geç bir süre falansa .net i alıp ordan devam edeceğiz artık el mahkum.
Bu arada yardımın için teşekkür ederim.