Dombalak'a katılıyorum bence de arkadas resımkı tasarımı html ıle yaptırmak ıstıyor.

Şahsen bende su anda ps'den bır tasarım hazırlıyorum, birkac gun ıcerısınde bıtırıp html'e gecırırcem, tıpkı arkadasın ıstedıgı gıbı.

Kendi tasarımım bittikten sonra sizinkilerle de ılgılenebilirim, ama bayagı bı zaman alır benden soylemesı