selam.

ben bi servis acıcam uyelere kullaniciAdi.domain.com seklinde subdomain vermek istiyorum. Uyelik formunda aldigi kullanici adi ve sifre ile bir subdomain olusturulmasini nasil saglayabilirim? Hic boyle bir konu gormedim nası yapildigini hic bilmiyorum nasıl bir sistem bu? fikri olan?