Merhaba arkadaşlar
Bir sitem için tasarım yaptırmıştım yapan arkadaş photoshop ile çizdi ve bana jpg olara verdi. ondan sonra html yapamaycağını falan söyledi.
Tasarım sadece tek bir ana saydan oluşmaktadır. Bunun html olması gerekiyor.
css div kullanılmasını istiyorum.
Varmı yapabilecek ?