deli_dana adlı üyeden alıntı:
tabi ben de farkındayım hosttada bişiler var ama ..
şu anda hosta para verecek kadar iyi değilim... o kadar durumum yok ....
anlarsınız işte
bu arada org da aldım manson
inşallah profesyonelleşecem de.. haala amatör çalışıyom..
Ben de para ver demiyorum ki işte, ücretsiz bi şey yapabilirim dedim,ilgilenirsen pm at