tabi ben de farkındayım hosttada bişiler var ama ..
şu anda hosta para verecek kadar iyi değilim... o kadar durumum yok ....
anlarsınız işte

bu arada org da aldım manson

inşallah profesyonelleşecem de.. haala amatör çalışıyom..