Merhabalar. Forumdan bir arkadaşım worldpress kuracaktı siteme fakat çıkmak durumunda kaldı. Bana dosyaları upload etmemi ve sonrasında db oluşturmamı en sonundada install.php yi çalıştırmamı söyledi. Buraya kadar herşey nomal fakat ben install.php diye bir dosya göremedim. Bana yol gösterebilecek veya kurlumu yapabilecek biri olursa çok memnun olurum. Herkeze teşekkürler..