Konu
phpbb davetiyeli üyelik oluyormu
07-06-2007, 17:04:39
#7
DEKAN
Yok. smtp kullanmıyorsun zaten.. Serverda vardır bir sorun demek istedim , modda sorun yok yani..
Normalde siteden mail gidiyor mu? özel msj uyarısı, konu takibi gbi