Konu
phpbb davetiyeli üyelik oluyormu
07-06-2007, 16:54:02
#4
RuGaL
ya abi ben bu modu kurdum her şeyde güzel oldu davetiye gönderiyorum gönderildi diyo ama mail gelmiyo bir türlü çıkamadım işin içinden bi bakarsanız.