evde kedi varsa nolucak ben pc ile ugraşacam diye çekerim bi ucundan,kedi gerçek sanar yiyecem der çeker diger yanından,babam da "lan evde fare mi besliyon" der benim bi ucumdan tutar bu iş kötü......