Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
promosyon amacı ıle bayılerine araç veren bır muşterımız var şu şekılde yapıyor,
buyuk servisler oluyor genelde ıstanbul ana bayısı olanalr vs. bunları ara çoğı kıralık verıyor yıllık olarak
kasko vergıler onlara ait hatta bakımlarda sanırım aylık 350 $ dı ford da