Bugün mailime en az farklı affilate 50 yi aşkın mail geldi

Spam maile boğuldum diyebilirim.Bu hernakadar kanunen bir suç teşkil etmesede İllegal bir durumdur.

Spamın yaygınlaşması mail serverlerin kitlenmesina büyük sebebiyet vermektedir.

Bir sunucu sahibi arkdaşım dün mail serverinin kitlendiğini ve detaylarda 20 bin superteklif maili olduğunu söyledi.Müşterilerine karşı madur durumdaymış.Basit bir örnek.

R10.net olarak böyle birşeyi desteklemeyi etik bulmuyorum.