Ben zaten sunucuyu alan arkadaşa 2. ay devam ederseniz sorunların hepsi devam eder dedim,hatta konusma logları halen duruyor,kendisi de tamam değip 2. ayını uzatmıştı,ben kendisine eğer 2 ay sunucu hizmetinizi devam ettirseniz,gerek os gerek de panel ,webmail v.ss sorunlarınız devam eder dedim ve kendisi ping sureleri çok iyi oldugu için tamam dedi,bizde uzatmıştık,şimdi gelmiş kendisi burada yazıyor,ben bu arkadaşa bu makineyi uyararak verdim,zaten 1 haziran da da kendisine soyledim,sunucunuzun suresi bitince sunucu kapanıcak,dc ile artık irtibatimizi kesiceğimizi soyledim,sonra kendisine bazı dc lerden fiyatlar verdik isteği uzerine kendisine uygun gelmediği için bizle devam etmeyeceğini soyledi,bizde bunu saygı ile karşıladık,bende istemiyorum sorunların olmasını ama oluyor,geçen gunlerde valueserver coskun un sunucusunu tekrar kapatmıştı yaklaşık 1 gun,ama çoskun bey hiç forumlara yazmadı,çunku valueserver in olayını artık oda biliyor,dc ile iletişime geçtiğimiz ddos vs. dediler yine,şimdi bu sunucu hemen kapanınca neden buraya direk yazılıyor onu anlamıyorum,ben gece 03.00 e kadar msn deydim,sabahta 11.00 dan sonra msn e girdim,bana hiç sorun ile ilgili yazı gelmedi,saat 12.30 da cep telime sadece mesaj geldi ve bende direk dc ile iletişime geçtim,