bosuna forumun dblerini şişirmeyelim
mümkün mertebe,gelen her bilgiyi burda paylaşıcam.Çünkü ayni mevzuyu başka birileride yaşıyabilir.Hiç olmazsa forumda kaynak olur.

ama tahminim ödemeler bu ay zor gibi

10 güne kadar çıkarıcaz ödemenizi dediler. fakat aysonu ücretini gosterdi yani.

haziran ayinda(bu ay) alicaz galiba ödemeleri.