Konu
Amatör Foto
05-06-2007, 13:04:22
#5
G60
İşini bilmeyen, CANON alır!
DSLR bir makine almayıp, makineye 3 4 milyar yatırmayacaksanız CANON'un çoğu modeli rakiplerinden kötü ve pahalıdır.