Alıntı
merhaba özgür bey,

özgür bey nisan ayı ödememi alamadığımı daha önce de belirtmiştim.Fakat hala ödemem işleme geçmedi.Bu konuda sizi bilgilendirmek isterim. "Ödeme çıkartmak için 10 gün süre geçebilir.Sizden sabretmenizi istiyoruz." demiştiniz...Bu konuda gerçekten mağdur durumdayım. Bilginize..
bende yeni mail attim ya bi ödeme alicaz yani.. bu kadar bekletiyolar..